Vrácení a reklamace

Jak mám postupovat při reklamaci zboží?

V případě reklamace zboží, je třeba vyplnit uvedený reklamační formulář. Reklamační formulář pošlete e-mailem na podpora@dajanarodriguez.com nebo jej můžete poslat spolu s reklamovaným zbožím v jedné zásilce. Reklamované zboží je kupující povinen poslat doporučeně s pojištěním na vlastní náklady na adresu: Vítězná 181/42, 958 04, Partizánske - Veľké Bielice Slovensko. Nebo nám reklamované zboží můžete přinést do jedné z našich prodejen osobně.

Jak mám postupovat při vrácení zboží?

Chcete-li své zboží vrátit, je třeba tak učinit ve lhůtě 14 dnů ode dne převzetí zboží. Zboží musí být nepoškozené a bez známek jakéhokoli používání. Při vrácení zboží je třeba vyplnit Formulář k odstoupení od kupní smlouvy. Vyplněný formulář pošlete e-mailem na podpora@dajanarodriguez.sk nebo jej můžete poslat spolu s vráceným zbožím v jedné zásilce. Vrácené zboží je kupující povinen poslat doporučeně s pojištěním na vlastní náklady na adresu: Vítězná 181/42, 958 04, Partizánske - Veľké Bielice Slovensko. Nebo nám vrácené zboží můžete přinést do jedné z našich prodejen osobně.

Kdo nese náklady na poštovné v rámci vrácení/reklamace zboží?

Náklady spojené s vrácením nebo reklamací nese kupující. Zboží umíte vrátit nebo reklamovat i osobně na prodejně.

Jakým způsobem vám mám poslat reklamované/vrácené zboží?

Reklamované nebo vrácené zboží je kupující povinen poslat doporučeně s pojištěním na vlastní náklady na adresu: Vítězná 181/42, 958 04, Partizánske - Veľké Bielice Slovensko. Nebo nám reklamované nebo vrácené zboží můžete přinést do jedné z našich prodejen osobně.

Kurýr mi přinesl viditelně poškozený balík. Co mám dělat?

V případě, že vám kurýr donese poškozený balík, doporučujeme jej nepřebírat a sepsat s ním reklamační protokol. Následně kontaktujte náš zákaznický servis na +421 948 800 020 nebo nám napište e-mail na podpora@dajanarodriguez.sk

V případě, že se mi kabelka porouchá – odpadne logo, porouchá se zip a pod. lze kabelku reklamovat?

Samozřejmě, kabelku lze poslat nám na reklamaci. V tomto případě je třeba nám kabelku/popruh poslat spolu s reklamačním protokolem do centrály a my se na daný produkt podíváme. V případě, že zákazník nám pošle fotografie, nikdy se nemůžeme vyjadřovat na základě fotografii nebo popisu v telefonu. Musíme daný model vidět živě. Zákazníkům nabízíme i pozáruční servis, avšak ten je zpoplatněn.