Zákaznická podpora

Nejčastější otázky

V jakém stavu je moje objednávka?

O stavu Vaší objednávky budete informováni prostřednictvím e-mailu. V případě, že jste zaregistrováni ve věrnostním programu, stav Vaší objednávky si můžete sledovat i tam. V případě, že se Vám nedaří zjistit stav vaší objednávky, kontaktujte zákaznickou podporu telefonicky na čísle +421 948 800 020 nebo e-mailem podpora@dajanarodriguez.com. Infolinka je dostupná v době od 07:00 do 19:00.

Všeobecné obchodní podmínky Objednávka a dostupnost zboží
Jak mohu zaplatit za objednané zboží?

Platbu lze provést kartou, bankovním převodem nebo dobírkou (v případě nákupu na e-shopu), v našich prodejnách lze platit v hotovosti nebo kartou.

Všeobecné obchodní podmínky Platba
Jak mám postupovat při reklamaci zboží?

V případě reklamace zboží, je třeba vyplnit uvedený reklamační formulář. Reklamační formulář pošlete e-mailem na podpora@dajanarodriguez.com nebo jej můžete poslat spolu s reklamovaným zbožím v jedné zásilce. Reklamované zboží je kupující povinen poslat doporučeně s pojištěním na vlastní náklady na adresu: Vítězná 181/42, 958 04, Partizánske - Veľké Bielice Slovensko. Nebo nám reklamované zboží můžete přinést do jedné z našich prodejen osobně.

Všeobecné obchodní podmínky Vrácení a reklamace

Dokumenty