O stavu Vaší objednávky budete informováni prostřednictvím e-mailu. V případě, že jste zaregistrováni ve věrnostním programu, stav Vaší objednávky si můžete sledovat i tam. V případě, že se Vám nedaří zjistit stav vaší objednávky, kontaktujte zákaznickou podporu telefonicky na čísle 0650 960 525 nebo e-mailem podpora@dajanarodriguez.com. Infolinka je dostupná v pracovních dnech od 8:00 do 17:00, o víkendu od 12:00 do 19:00.
Všeobecné obchodní podmínky Objednávka a dostupnost zboží
Platbu lze provést kartou, bankovním převodem nebo dobírkou (v případě nákupu na e-shopu), v našich prodejnách lze platit v hotovosti nebo kartou.
Všeobecné obchodní podmínky PlatbaV případě reklamace zboží, je třeba vyplnit uvedený reklamační formulář. Reklamační formulář pošlete e-mailem na podpora@dajanarodriguez.com nebo jej můžete poslat spolu s reklamovaným zbožím v jedné zásilce. Reklamované zboží je kupující povinen poslat doporučeně s pojištěním na vlastní náklady na adresu: Vítězná 181/42, 958 04, Partizánske - Veľké Bielice Slovensko. Nebo nám reklamované zboží můžete přinést do jedné z našich prodejen osobně.
Všeobecné obchodní podmínky Vrácení a reklamaceVytvořte si účet, sbírejte body za nákupy a získejte exkluzivní výhody v ELITE LOYALTY CLUB ELITE LOYALTY CLUBE