Zákaznická podpora

Máš otázku, potřebuješ se poradit nebo se s námi zkontaktovat? Volej nebo piš na níže uvedené kontakty.

Telefonická podpora funguje v pracovních dnech od 8:00 do 16:00 a v sobotu od 8:00 do 14:00. Na sociálních sítích a na e-maily odepisujeme během pracovního týdne do 16:00, v sobotu do 14:00.

Kontaktní místo

Visionary Praha
Plynární 1617/10
170 00 Praha 7
Česká republika

kovacovicova@dajanarodriguez.com

Upozornění: Na této adrese nesídlí prodejna, jedná se pouze o kontaktní a administrativní místo.

Zákaznická podpora

Nejčastější otázky

V jakém stavu je moje objednávka?

O stavu Vaší objednávky budete informováni prostřednictvím e-mailu. V případě, že jste zaregistrováni ve věrnostním programu, stav Vaší objednávky si můžete sledovat i tam. V případě, že se Vám nedaří zjistit stav vaší objednávky, kontaktujte zákaznickou podporu telefonicky na čísle +420 910 928 773 nebo e-mailem podpora@dajanarodriguez.cz. Infolinka je dostupná v pracovních dnech od 08:00 do 16:00, v sobotu od 08:00 do 14:00.


Všeobecné obchodní podmínky Objednávka a dostupnost zboží
Jak mohu zaplatit za objednané zboží?

Platbu lze provést kartou, bankovním převodem nebo dobírkou (v případě nákupu na e-shopu), v našich prodejnách lze platit v hotovosti nebo kartou.

Všeobecné obchodní podmínky Platba
Jak mám postupovat při reklamaci zboží?

V případě reklamace zboží, je třeba vyplnit uvedený reklamační formulář. Reklamační formulář pošlete e-mailem na podpora@dajanarodriguez.cz nebo jej můžete poslat spolu s reklamovaným zbožím v jedné zásilce. Reklamované zboží je kupující povinen poslat doporučeně s pojištěním na vlastní náklady na adresu: EXPANDECO - DAJANA RODRIGUEZ, Tr. 3 kvetna 910,  763 02  Zlin-Malenovice, CZ. Nebo nám reklamované zboží můžete přinést do jedné z našich prodejen osobně. Naši zákazníci mohou přinést reklamaci na jakékoli odběrné místo Zásilkovny, kde stačí nahlásit náš ID kód 94669334 a společnost Zásilkovna nám reklamaci doručí přímo do centrály. Pro více informací kontaktujte naši zákaznickou podporu na telefonním čísle +420 910 928 773 nebo přes email podpora@dajanarodriguez.cz.

Všeobecné obchodní podmínky Vrácení a reklamace
Jaké jsou podmínky využití prodloužené lhůty pro vrácení vánočních dárků?

Pokud jste při objednávce zaznamenali informaci o prodloužené lhůtě vrácení na nevhodné vánoční dárky, zakoupené zboží nám můžete poslat až do 9.1.2026. Na vrácení nepoužívaného zboží v zákonné lhůtě 14 dnů se vztahují pravidla odstoupení od kupní smlouvy popsané v článku 6 dokumentu Všeobecné obchodní podmínky. Po jejím uplynutí máte možnost do 9.1.2026 vyměnit nepoužívané zboží za jiné stejné hodnoty nebo v případě výběru dražšího produktu rozdíl doplatit. Nabízíme také možnost vystavení dárkového poukazu v hodnotě objednaného produktu. Nevztahuje se na personalizované produkty.

Všeobecné obchodní podmínky Vánoce
Do akého dátumu garantujeme dodanie do Vianoc?

Dodání do Vánoc 2025 garantujeme na objednávky vytvořené do 18.12.2025. Platí to pro produkty, které jsou označeny stromkem.

Všeobecné obchodní podmínky Vánoce

S čím ti můžeme pomoci?

Dokumenty

Adresy

Adresa centrály

Víťazná 181/42
958 04 Partizánske - Veľké Bielice
Slovensko

Adresa skladu pro zasílání reklamací a vrácení zboží

EXPANDECO - Dajana Rodriguez
Tř. 3 května 910
76302 Zlín-Malenovice
Česká republika

Kontaktní místo

Visionary Praha
Plynární 1617/10
170 00 Praha 7
Česká republika

Fakturační údaje / Sídlo společnosti

DR s.r.o.
Uherecká cesta 76
958 03 Malé Uherce
Slovensko

IČO: 50244035
IČ DPH: SK2120247448
DIČ: 2120247448

zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Okresním soudem Trenčín, oddíl: Sro, vložka číslo: 32891/R
Košík
Personalizace
Vítej!

Přihlas se nebo zaregistruj se a získej přístup ke svým objednávkám, přáním a exkluzivním výhodám.

User plus

Vytvoř si účet, sbírej body za nákupy a získejte exkluzivní výhody v ELITE LOYALTY CLUBE

získávání bodů za každé minuté kč
přednostní přístup k novým kolekcím
Elite Loyalty Club Limitky
záměna bodů za výhody a slevy
Narozeninová sleva
přístup k odměnám
List přání