Máš otázku, potřebuješ se poradit nebo se s námi zkontaktovat? Volej nebo piš na níže uvedené kontakty.
Telefonická podpora funguje v pracovních dnech od 10:00 do 17:00, o víkendu od 12:00 do 18:00. Na sociálních sítích a na e-maily odepisujeme do 19:00.
O stavu Vaší objednávky budete informováni prostřednictvím e-mailu. V případě, že jste zaregistrováni ve věrnostním programu, stav Vaší objednávky si můžete sledovat i tam. V případě, že se Vám nedaří zjistit stav vaší objednávky, kontaktujte zákaznickou podporu telefonicky na čísle +420 910 928 773 nebo e-mailem podpora@dajanarodriguez.cz. Infolinka je dostupná v pracovních dnech od 8:00 do 17:00, o víkendu od 12:00 do 19:00.
Všeobecné obchodní podmínky Objednávka a dostupnost zboží
Platbu lze provést kartou, bankovním převodem nebo dobírkou (v případě nákupu na e-shopu), v našich prodejnách lze platit v hotovosti nebo kartou.
Všeobecné obchodní podmínky PlatbaV případě reklamace zboží, je třeba vyplnit uvedený reklamační formulář. Reklamační formulář pošlete e-mailem na podpora@dajanarodriguez.cz nebo jej můžete poslat spolu s reklamovaným zbožím v jedné zásilce. Reklamované zboží je kupující povinen poslat doporučeně s pojištěním na vlastní náklady na adresu: Vítězná 181/42, 958 04, Partizánske - Veľké Bielice Slovensko. Nebo nám reklamované zboží můžete přinést do jedné z našich prodejen osobně. Naši zákazníci mohou přinést reklamaci na jakékoli odběrné místo Zásilkovny, kde stačí nahlásit náš ID kód 94669334 a společnost Zásilkovna nám reklamaci doručí přímo do centrály. Pro více informací kontaktujte naši zákaznickou podporu na telefonním čísle +420 910 928 773 nebo přes email podpora@dajanarodriguez.cz.
Všeobecné obchodní podmínky Vrácení a reklamace
Víťazná 181/42
958 04 Partizánske - Veľké Bielice
Slovensko
Tř. 3 května 910
76302 Zlín-Malenovice
Česká republika
DR s.r.o.
Uherecká cesta 76
958 03 Malé Uherce
Slovensko
IČO: 50244035
IČ DPH: SK2120247448
DIČ: 2120247448
Vytvoř si účet, sbírej body za nákupy a získejte exkluzivní výhody v ELITE LOYALTY CLUBE