Zákaznická podpora: Objednávka a dostupnost zboží

Jak si můžu objednat zboží?

Zboží si můžete objednat na našem e-shopu  www.dajanarodriguez.cz, zakoupit, případně objednat v našich kamenných prodejnách – v Partizánském nebo v Bratislavě dle otevíracích hodin, nebo přes infolinku +420 910 928 773, která je k dispozici v pracovních dnech od 10:00 do 21:00, o víkendu od 09:00 do 21:00.

Dá se u vás objednat zboží také telefonicky?

Ano dá. Pokud máte potíže s objednávkou na e-shopu tak nás kontaktujte přes naši infolinku +420 910 928 773 a rádi Vám pomůžeme s objednáním zboží. Infolinka je dostupná v pracovních dnech od 10:00 do 21:00, o víkendu od 09:00 do 21:00.

Můžu si kabelku přijít podívat živě nebo ji koupit přímo v kamenné prodejně?

Ano! Máme tři kamenné prodejny - v Partyzánském nebo v Bratislavě. Další informace naleznete na stránce https://dajanarodriguez.cz/kontakt.




Mohu přijít do prodejny i v jiné době, než máte uvedeno na internetu?

V Partizánském Ano, můžete přijít i mimo otevírací hodiny, avšak v tomto případě je třeba se předem dohodnout a potvrdit termín. Stačí zavolat na infolinku +420 910 928 773. Infolinka je dostupná v pracovních dnech od 10:00 do 21:00, o víkendu od 09:00 do 21:00.

Jsou k dispozici všechny kabelky, které máte na eshopu i v prodejně?

Nemusí tomu tak být. Snažíme se, aby byly k dispozici v prodejnách všechny modely z každé kolekce na ukázku, avšak ne vždy to lze z kapacitních a výrobních důvodů uskutečnit. Dostupnost je možné si ověřit u daného produktu na eshopu nebo nás kontaktovat přes naši infolinku +420 910 928 773 případně zasláním e-mailu na podpora@dajanarodriguez.cz. Infolinka je dostupná v pracovních dnech od 10:00 do 21:00, o víkendu od 09:00 do 21:00.

V jakém stavu je moje objednávka?

O stavu Vaší objednávky budete informováni prostřednictvím e-mailu. V případě, že jste zaregistrováni ve věrnostním programu, stav Vaší objednávky si můžete sledovat i tam. V případě, že se Vám nedaří zjistit stav vaší objednávky, kontaktujte zákaznickou podporu telefonicky na čísle +420 910 928 773 nebo e-mailem podpora@dajanarodriguez.cz. Infolinka je dostupná v pracovních dnech od 10:00 do 21:00, o víkendu od 09:00 do 21:00.


Mám problém se zadáním své objednávky

V případě jakýchkoli problémů kontaktujte zákaznickou podporu telefonicky +420 910 928 773 nebo e-mailem podpora@dajanarodriguez.cz. Infolinka je dostupná v pracovních dnech od 10:00 do 21:00, o víkendu od 09:00 do 21:00.


Jak mohu změnit svoji objednávku?

Záleží v jakém stavu je vaše objednávka. Kontaktujte prosím naši zákaznickou podporu telefonický +420 910 928 773 nebo e-mailem podpora@dajanarodriguez.com. Infolinka je dostupná v pracovních dnech od 10:00 do 21:00, o víkendu od 09:00 do 21:00.

Zadal jsem omylem stejnou objednávku dvakrát, jak mám postupovat?

Kontaktujte prosím naši zákaznickou podporu telefonicky na čísle +420 910 928 773 nebo e-mailem na podpora@dajanarodriguez.com. Infolinka je dostupná v pracovních dnech od 10:00 do 21:00, o víkendu od 09:00 do 21:00.

Jak mohu zrušit či změnit objednávku?

Záleží v jakém stavu je vaše objednávka. Kontaktujte prosím naši zákaznickou podporu telefonicky na čísle +420 910 928 773 nebo e-mailem na podpora@dajanarodriguez.com. Infolinka je dostupná v pracovních dnech od 10:00 do 21:00, o víkendu od 09:00 do 21:00.

Vyrábíte kabelky i v jiných barevných provedeních, než jsou dostupné na eshopu?

Na našem eshopu nabízíme řadu barevných provedení, která jsou součástí našich kolekcí.  Pro kolekci Bohemian, která je barevně nejrozmanitější, jsou definovány sezónní barvy dostupné k objednání. V případě, že produkt o který máte zájem je momentálně nedostupný, poskytujeme službu informování emailem o možném objednání prostřednictvím kolonky "Sledovat dostupnost". 

V případě dotazů nás můžete kontaktovat prostřednictvím infolinky +420 910 928 773 nebo emailem podpora@dajanarodriguez.cz.

Vyrábíte kabelky na zakázku? Můžu si sama navrhnout, jak chci kabelku vyrobit?

Ne, kabelky takhle na zakázku nevyrábíme z několika důvodů. Máme v nabídce více než 30 vlastních modelů a ty v nespočtu barev a provedení. 

Vytvořit nový střih je časově velmi náročné, je třeba jej přesně navrhnout, udělat prototyp, odzkoušet, vychytat chybičky a teprve poté se ušije kus, který Vám můžeme nabídnout. 

Dalším důvodem je fakt, že nejsme zakázková krejčovství, vyrábíme jen naše modely, které si sami navrhujeme a které korespondují s naším designem.

Je možné vybrat si na kabelce kování?

V případě, že je taková možnost u produktu k dispozici, můžete si vybrat buď stříbrné nebo zlaté kování.

V případě, že taková možnost u produktu není k dispozici, není možné kování změnit – většinou se to týká vyšívaných kolekcí – Orion, Rio, Trinity, Atlantis, Athos, Lady D, Contessa a DRxMB.

Máte v nabídce aj darčekové poukazy? Ak áno, v akých hodnotách?

Ano, máme k dispozici i dárkové poukazy v různých hodnotách - 50 €, 100 €, 150 €, 200 €, 300 € a 500 €. Poukazy naleznete v samostatné sekci našeho e-shopu https://dajanarodriguez.cz/c/darkove-poukazy. Poukaz vám umíme poslat buď elektronicky na e-mail nebo vám jej pošleme na adresu, případně si jej můžete vyzvednout v našich prodejnách. Poukaz lze použít jednorázově a nelze jej zaměnit za hotovost. Poukazy lze uplatnit i na e-shopu i v našich prodejnách. Poukaz je třeba uplatnit do 1 roku od jeho vydání.

Kde a jak umím uplatnit dárkový poukaz?

V částce dárkového poukazu si můžete následně zakoupit výrobky značky Dajana Rodriguez a to prostřednictvím našeho e-shopu nebo v našich kamenných prodejnách.

Dárkový poukaz je platný jeden rok od jeho vydání. Uplatňuje se pomocí kódu, který je umístěn na jeho zadní straně. Můžete si zakoupit klasický poukaz, který Vám zašleme na adresu nebo osobně předáme na prodejně.

Náš dárkový poukaz obdržíte v podobě krásné kartičky, zabalené v luxusní obálce. V případě, že potřebujete dárkový poukaz co nejdříve, můžeme vám ihned po nákupu zaslat jeho elektronickou formu, kterou si sami doma vytisknete.

Jak zboží balíte?

Pokud jste si zadali dodání kurýrem, balíme vše do bílých krabic označených naším logem. V krabici se nachází zboží v ochranném sáčku. Každé balení obsahuje zapečetěnou obálku, která obsahuje poděkovací list a informaci o péči o výrobek.

Pokud jste si zadali osobní odběr, zboží balíme do fialových papírových tašek označeným našim logem. V tašce se nachází zboží v ochranném sáčku. Každé balení obsahuje zapečetěnou obálku, která obsahuje poděkovací list a informaci o péči o výrobek.

Pokud jste si připlatili za dárkové balení, výrobek z Vaší objednávky bude zabalen ve fialovém dárkovém boxu označeném naším logem. Odeslán bude v hnědé přepravní krabici. Osobní odběr bude předán v naší brandové fialové tašce. Každé dárkové balení obsahuje ochranný sáček, vysouvací brožuru ke kolekci a informační letáček o péči o výrobek. Uvnitř boxu bude objednané zboží převázáno saténovou mašlí s věnovací kartičkou. Pokud si přejete mít na věnování i text, je třeba jej zadat v košíku při vytvoření objednávky.



Ostatní kategorie

Zpět na zákaznickou podporu
Košík
Personalizace
Vítej!

Přihlas se nebo zaregistruj se a získej přístup ke svým objednávkám, přáním a exkluzivním výhodám.

User plus

Vytvoř si účet, sbírej body za nákupy a získejte exkluzivní výhody v ELITE LOYALTY CLUBE

získávání bodů za každé minuté kč
přednostní přístup k novým kolekcím
Elite Loyalty Club Limitky
záměna bodů za výhody a slevy
Narozeninová sleva
přístup k odměnám
List přání