Objednávka a dostupnost zboží

Jak si můžu objednat zboží?

Zboží si můžete objednat na našem e-shopu  www.dajanarodriguez.cz, zakoupit, případně objednat v našich kamenných prodejnách – v Partizánském nebo v Bratislavě dle otevíracích hodin, nebo přes infolinku 0650 960 525, která je k dispozici v pracovních dnech od 8:00 do 17:00, o víkendu od 12:00 do 19:00.

Dá se u vás objednat zboží také telefonicky?

Ano dá. Pokud máte potíže s objednávkou na e-shopu tak nás kontaktujte přes naši infolinku +421 948 800 020 a rádi Vám pomůžeme s objednáním zboží. Infolinka je dostupná v pracovních dnech od 8:00 do 17:00, o víkendu od 12:00 do 19:00.

Můžu si kabelku přijít podívat živě nebo ji koupit přímo v kamenné prodejně?

Ano! Máme dvě kamenné prodejny - v Partyzánském nebo v Bratislavě. Další informace naleznete na stránce https://dajanarodriguez.cz/kontakt.




Mohu přijít do prodejny i v jiné době, než máte uvedeno na internetu?

V Partizánském Ano, můžete přijít i mimo otevírací hodiny, avšak v tomto případě je třeba se předem dohodnout a potvrdit termín. Stačí zavolat na infolinku 0650 960 525. Infolinka je dostupná v pracovních dnech od 8:00 do 17:00, o víkendu od 12:00 do 19:00.

Jsou k dispozici všechny kabelky, které máte na eshopu i v prodejně?

Nemusí tomu tak být. Snažíme se, aby byly k dispozici v prodejnách všechny modely z každé kolekce na ukázku, avšak ne vždy to lze z kapacitních a výrobních důvodů uskutečnit. Dostupnost je možné si ověřit u daného produktu na eshopu nebo nás kontaktovat přes naši infolinku 0650 960 525 případně zasláním e-mailu na podpora@dajanarodriguez.com. Infolinka je dostupná v pracovních dnech od 8:00 do 17:00, o víkendu od 12:00 do 19:00.

V jakém stavu je moje objednávka?

O stavu Vaší objednávky budete informováni prostřednictvím e-mailu. V případě, že jste zaregistrováni ve věrnostním programu, stav Vaší objednávky si můžete sledovat i tam. V případě, že se Vám nedaří zjistit stav vaší objednávky, kontaktujte zákaznickou podporu telefonicky na čísle 0650 960 525 nebo e-mailem podpora@dajanarodriguez.com. Infolinka je dostupná v pracovních dnech od 8:00 do 17:00, o víkendu od 12:00 do 19:00.


Mám problém se zadáním své objednávky

V případě jakýchkoli problémů kontaktujte zákaznickou podporu telefonicky 0650 960 525 nebo e-mailem podpora@dajanarodriguez.com. Infolinka je dostupná v pracovních dnech od 8:00 do 17:00, o víkendu od 12:00 do 19:00. 


Jak mohu změnit svoji objednávku?

Záleží v jakém stavu je vaše objednávka. Kontaktujte prosím naši zákaznickou podporu telefonický 0650 960 525 nebo e-mailem podpora@dajanarodriguez.com. Infolinka je dostupná v pracovních dnech od 8:00 do 17:00, o víkendu od 12:00 do 19:00.

Zadal jsem omylem stejnou objednávku dvakrát, jak mám postupovat?

Kontaktujte prosím naši zákaznickou podporu telefonicky na čísle 0650 960 525 nebo e-mailem na podpora@dajanarodriguez.com. Infolinka je dostupná v pracovních dnech od 8:00 do 17:00, o víkendu od 12:00 do 19:00.

Jak mohu zrušit či změnit objednávku?

Záleží v jakém stavu je vaše objednávka. Kontaktujte prosím naši zákaznickou podporu telefonicky na čísle 0650 960 525 nebo e-mailem na podpora@dajanarodriguez.com. Infolinka je dostupná v pracovních dnech od 8:00 do 17:00, o víkendu od 12:00 do 19:00.

Vyrábíte kabelky i v jiných barevných provedeních, než jsou dostupné na eshopu?

Ne, některé barvy jsou ovšem dostupné sezónně. Pokud bude produkt nedostupný tak si v políčku sledovat dostupnost můžete zadat váš email a při jeho opětovném naskladnění vás budeme informovat.

Ne, kabelky takhle na zakázku nevyrábíme z několika důvodů. Máme v nabídce více než 30 vlastních modelů a ty v nespočtu barev a provedení. 

Vytvořit nový střih je časově velmi náročné, je třeba jej přesně navrhnout, udělat prototyp, odzkoušet, vychytat chybičky a teprve poté se ušije kus, který Vám můžeme nabídnout. 

Dalším důvodem je fakt, že nejsme zakázková krejčovství, vyrábíme jen naše modely, které si sami navrhujeme a které korespondují s naším designem.

Je možné vybrat si na kabelce kování?

V případě, že je taková možnost u produktu k dispozici, můžete si vybrat buď stříbrné nebo zlaté kování

V případě, že taková možnost u produktu není k dispozici, není možné kování změnit – většinou se to týká vyšívaných kolekcí – Srdce Evropy, Princesse, Primavera, atp.

Máte v nabídce aj darčekové poukazy? Ak áno, v akých hodnotách?

Ano, máme k dispozici i dárkové poukazy v různých hodnotách - 50 €, 100 €, 150 €, 200 €, 300 € a 500 €. Poukazy naleznete v samostatné sekci našeho e-shopu https://dajanarodriguez.cz/c/darcekove-poukazy. Poukaz vám umíme poslat buď elektronicky na e-mail nebo vám jej pošleme na adresu, případně si jej můžete vyzvednout v našich prodejnách. Poukaz lze použít jednorázově a nelze jej zaměnit za hotovost. Poukazy lze uplatnit i na e-shopu i v našich prodejnách. Poukaz je třeba uplatnit do 1 roku od jeho vydání.

Kde a jak umím uplatnit dárkový poukaz?

V částce dárkového poukazu si můžete následně zakoupit výrobky značky Dajana Rodriguez a to prostřednictvím našeho e-shopu nebo v našich kamenných prodejnách.

Dárkový poukaz je platný jeden rok od jeho vydání. Uplatňuje se pomocí kódu, který je umístěn na jeho zadní straně. Můžete si zakoupit klasický poukaz, který Vám zašleme na adresu nebo osobně předáme na prodejně.

Náš dárkový poukaz obdržíte v podobě krásné kartičky, zabalené v luxusní obálce. V případě, že potřebujete dárkový poukaz co nejdříve, můžeme vám ihned po nákupu zaslat jeho elektronickou formu, kterou si sami doma vytisknete.

Jak zboží balíte?

Pokud jste si zadali dodání kurýrem, balíme vše do bílých krabic označených naším logem. V krabici se nachází zboží v ochranném sáčku. Každé balení obsahuje zapečetěnou obálku, která obsahuje poděkovací list a informaci o péči o výrobek.

Pokud jste si zadali osobní odběr, zboží balíme do papírových tašek označeným našim logem. V tašce se nachází zboží v ochranném sáčku. Každé balení obsahuje zapečetěnou obálku, která obsahuje poděkovací list a informaci o péči o výrobek.

Pokud jste si připlatili za věnování (platí při zaslaných i osobně převzatých objednávkách), Vaše objednávka bude zabalena v bílé krabici označené naším logem. Každé balení obsahuje zapečetěnou obálku, která obsahuje poděkovací list a informaci o péči o výrobek. Uvnitř bude objednané zboží zabaleno se saténovou mašlí as připnutou kartičkou s věnováním.

Košík
Vítejte
Už máš vytvořený účet?
Přihlas se
User plus

Vytvořte si účet, sbírejte body za nákupy a získejte exkluzivní výhody v ELITE LOYALTY CLUB ELITE LOYALTY CLUBE

Purple gift
10 bodů za každou minutou korunu
Purple gift
Narozeninová sleva
Purple gift
Přednostní přístup k slevám
Purple gift
Výměna bodů za výhody