Objednávka a dostupnost zboží

Jak si můžu objednat zboží?

Tovar si môžete objednať na našom e-shope www.dajanarodriguez.sk, v našich kamenných predajniach – v Partizánskom alebo v Bratislave podľa otváracích hodín https://dajanarodriguez.sk/kontakt , alebo cez infolinku +421 948 800 020. Infolinka je dostupná v čase od 07:00 do 19:00.

Dá se u vás objednat zboží také telefonicky?

Ano dá. Pokud máte potíže s objednávkou na e-shopu tak nás kontaktujte přes naši infolinku +421 948 800 020 a rádi Vám pomůžeme s objednáním zboží. Infolinka je dostupná v době od 07:00 do 19:00.

Môžem si kabelku prísť pozrieť naživo alebo ju kúpiť priamo v kamennej predajni?

Áno! Máme dve kamenné predajne - v Partizánskom alebo v Bratislave. Ďalšie informácie nájdete na stránke https://dajanarodriguez.sk/kontakt.

Mohu přijít do prodejny i v jiné době, než máte uvedeno na internetu?

V Partizánském Ano, můžete přijít i mimo otevírací hodiny, avšak v tomto případě je třeba se předem dohodnout a potvrdit termín. Stačí zavolat na infolinku +421 948 800 020. Infolinka je dostupná v době od 07:00 do 19:00.

Jsou k dispozici všechny kabelky, které máte na eshopu i v prodejně?

Nemusí tomu tak být. Snažíme se, aby byly k dispozici v prodejnách všechny modely z každé kolekce na ukázku, avšak ne vždy to lze z kapacitních a výrobních důvodů uskutečnit. Dostupnost je možné si ověřit u daného produktu na eshopu nebo nás kontaktovat přes naši infolinku +421 948 800 020 případně zasláním e-mailu na podpora@dajanarodriguez.com. Infolinka je dostupná v době od 07:00 do 19:00.

V jakém stavu je moje objednávka?

O stavu Vaší objednávky budete informováni prostřednictvím e-mailu. V případě, že jste zaregistrováni ve věrnostním programu, stav Vaší objednávky si můžete sledovat i tam. V případě, že se Vám nedaří zjistit stav vaší objednávky, kontaktujte zákaznickou podporu telefonicky na čísle +421 948 800 020 nebo e-mailem podpora@dajanarodriguez.com. Infolinka je dostupná v době od 07:00 do 19:00.

Mám problém se zadáním své objednávky

V případě jakýchkoli problémů kontaktujte zákaznickou podporu telefonicky +421 948 800 020 nebo e-mailem podpora@dajanarodriguez.com. Infolinka je dostupná v době od 07:00 do 19:00.

Jak mohu změnit svoji objednávku?

Záleží v jakém stavu je vaše objednávka. Kontaktujte prosím naši zákaznickou podporu telefonický +421 948 800 020 nebo e-mailem podpora@dajanarodriguez.com. Infolinka je dostupná v době od 07:00 do 19:00.

Zadal jsem omylem stejnou objednávku dvakrát, jak mám postupovat?

Kontaktujte prosím naši zákaznickou podporu telefonicky na čísle +421 948 800 020 nebo e-mailem na podpora@dajanarodriguez.com. Infolinka je dostupná v době od 07:00 do 19:00.

Jak mohu zrušit či změnit objednávku?

Záleží v jakém stavu je vaše objednávka. Kontaktujte prosím naši zákaznickou podporu telefonicky na čísle +421 948 800 020 nebo e-mailem na podpora@dajanarodriguez.com. Infolinka je dostupná v době od 07:00 do 19:00.

Vyrábíte kabelky i v jiných barevných provedeních, než jsou dostupné na eshopu?

Ne, některé barvy jsou ovšem dostupné sezónně. Pokud bude produkt nedostupný tak si v políčku sledovat dostupnost můžete zadat váš email a při jeho opětovném naskladnění vás budeme informovat.

Ne, kabelky takhle na zakázku nevyrábíme z několika důvodů. Máme v nabídce více než 30 vlastních modelů a ty v nespočtu barev a provedení. 

Vytvořit nový střih je časově velmi náročné, je třeba jej přesně navrhnout, udělat prototyp, odzkoušet, vychytat chybičky a teprve poté se ušije kus, který Vám můžeme nabídnout. 

Dalším důvodem je fakt, že nejsme zakázková krejčovství, vyrábíme jen naše modely, které si sami navrhujeme a které korespondují s naším designem.

Je možné vybrat si na kabelce kování?

V případě, že je taková možnost u produktu k dispozici, můžete si vybrat buď stříbrné nebo zlaté kování

V případě, že taková možnost u produktu není k dispozici, není možné kování změnit – většinou se to týká vyšívaných kolekcí – Srdce Evropy, Princesse, Primavera, atp.

Máte v ponuke aj darčekové poukazy? Ak áno, v akých hodnotách?

Áno, máme k dispozícií aj darčekové poukazy v rôznych hodnotách – 50€, 100€, 150€, 200€, 300€ a 500€. Poukazy nájdete v samostatnej sekcii nášho e-shopu https://dajanarodriguez.sk/c/darcekove-poukazy . Poukaz vám vieme poslať buď elektronicky na e-mail alebo vám ho pošleme na adresu, prípadne si ho môžete vyzdvihnúť v našich predajniach. Poukaz je možné použiť jednorazovo a nie je možné ho zameniť za hotovosť. Poukazy je možné uplatniť aj na e-shope aj v našich predajniach. Poukaz treba uplatniť do 1 roka od jeho vydania.

Kde a jak umím uplatnit dárkový poukaz?

V částce dárkového poukazu si můžete následně zakoupit výrobky značky Dajana Rodriguez a to prostřednictvím našeho e-shopu nebo v našich kamenných prodejnách.

Dárkový poukaz je platný jeden rok od jeho vydání. Uplatňuje se pomocí kódu, který je umístěn na jeho zadní straně. Můžete si zakoupit klasický poukaz, který Vám zašleme na adresu nebo osobně předáme na prodejně.

Náš dárkový poukaz obdržíte v podobě krásné kartičky, zabalené v luxusní obálce. V případě, že potřebujete dárkový poukaz co nejdříve, můžeme vám ihned po nákupu zaslat jeho elektronickou formu, kterou si sami doma vytisknete.

Jak zboží balíte?

Pokud jste si zadali dodání kurýrem, balíme vše do bílých krabic označených naším logem. V krabici se nachází zboží v ochranném sáčku. Každé balení obsahuje zapečetěnou obálku, která obsahuje poděkovací list a informaci o péči o výrobek.

Pokud jste si zadali osobní odběr, zboží balíme do papírových tašek označeným našim logem. V tašce se nachází zboží v ochranném sáčku. Každé balení obsahuje zapečetěnou obálku, která obsahuje poděkovací list a informaci o péči o výrobek.

Pokud jste si připlatili za věnování (platí při zaslaných i osobně převzatých objednávkách), Vaše objednávka bude zabalena v bílé krabici označené naším logem. Každé balení obsahuje zapečetěnou obálku, která obsahuje poděkovací list a informaci o péči o výrobek. Uvnitř bude objednané zboží zabaleno se saténovou mašlí as připnutou kartičkou s věnováním.