Zákaznická podpora: Doprava a doručení

Jakou formou jsou zasílány objednávky?

Objednávky odesíláme přes kurýrní společnost DPD. Doručení balíku je většinou druhý den po vyexpedování v rámci území České republiky. Případně si jako odběrné místo můžete zvolit jakoukoli zásilkovnu na území České republiky. Přes zásilkovnu nebo je k dispozici i osobní odběr v našich prodejnách. Existuje také možnost zaslání na dobírku. V tomto případě Vám ji může doručit DPD kurýr nebo si ji necháte zaslat na jakoukoli pobočku zásilkovny, kde ji i vyplatíte.

Můžu si vyzvednout zboží i osobně?

Ano, výrobky lze převzít i osobně a to zdarma. Při objednávce je třeba označit osobní odběr na prodejně v Bratislavě nebo v Partizánském. Po doručení Vaší objednávky na prodejnu budete notifikováni SMS zprávou o jejím doručení. Při příjezdu si prosím připravte číslo Vaší objednávky, abychom uměli zásilku co nejdříve identifikovat a vydat Vám ji.

Přesné umístění našich obchodů naleznete v části Kontakt

Kdy obdržím zboží, které jsem si objednal? Jaké jsou doby dodání zboží?

Pokud je výrobek skladem, odesíláme jej do 2 dnů od přijetí platby za objednávku.

Pokud výrobek skladem není, vyrábíme jej na objednávku. Doba dodání je většinou do 21 dnů od obdržení platby za objednávku. Předpokládaný termín doručení je uveden u každého produktu na e-shopu. Doba dodání může být prodloužena v předvánočním období.

Jak mohu sledovat svoji zásilku?

Po změně statusu objednávky na odeslanou Vám bude odeslán informační e-mail, kde je uvedeno číslo balíčku. Po klepnutí na sledovat zásilku, by vás automaticky mělo přesměrovat na stránku přepravní společnosti, kde budou dostupné informace ohledně stavu přepravy vaší zásilky.

Dá se vaše zboží někde vyzkoušet, případně osobně převzít?

Ano! Máme dvě kamenné prodejny - další informace naleznete na stránce Kontakt. O dostupnosti konkrétního modelu v konkrétní prodejně se můžete informovat přímo v popisu produktu na e-shopu. V případě, že tuto informaci neumíte dohledat kontaktujte prosím naši zákaznickou podporu telefonicky na čísle 0650 960 525 nebo e-mailem na podpora@dajanarodriguez.com. Infolinka je dostupná v pracovních dnech od 10:00 do 21:00, o víkendu od 09:00 do 21:00. Zároveň naše prodejny nabízejí různé speciální výrobky, které nejsou součástí našeho e-shopu, takže jistě stojí za návštěvu!

Do jakých zemí doručujete vaše výrobky?

Objednávky expedujeme do celého světa. Pro více informací kontaktujte prosím naši zákaznickou podporu telefonicky +420 910 928 773 nebo e-mailem podpora@dajanarodriguez.com. Infolinka je dostupná v pracovních dnech od 10:00 do 21:00, o víkendu od 09:00 do 21:00.

Ostatní kategorie

Zpět na zákaznickou podporu
Košík
Personalizace
Vítej!

Přihlas se nebo zaregistruj se a získej přístup ke svým objednávkám, přáním a exkluzivním výhodám.

User plus

Vytvoř si účet, sbírej body za nákupy a získejte exkluzivní výhody v ELITE LOYALTY CLUBE

získávání bodů za každé minuté kč
přednostní přístup k novým kolekcím
Elite Loyalty Club Limitky
záměna bodů za výhody a slevy
Narozeninová sleva
přístup k odměnám
List přání