ZunZun: Jak se Rodí Nová Kolekce Dajana Rodriguez?
Aha, tak takhle to celé vzniká!
V této speciální epizodě pro vás otevíráme dveře do zákulisí značky Dajana Rodriguez! Zakladatelka a designérka Dajana a CMO David se v tomto rozhovoru baví o tom, co všechno předchází momentu, kdy se na webu objeví nová kolekce.
Provedeme vás tvorbou nové kolekce od prvotního nápadu přes prototypování a náročné výzvy s dodavateli, až po finální focení a spouštění prodeje. Představíme vám nejnovější kolekci ZunZun jako příklad této komplexní a náročné tvůrčí cesty.
💡 Dozvíte se:
-
Jak dlouho trvá proces vzniku nové kolekce – od myšlenky až po spuštění prodeje na webu.
-
Co se děje v Dajanině hlavě při tvorbě konceptu a jaký příběh se skrývá za kolekcí ZunZun (inspirace, výšivky, emoce).
-
Jak Dajana použila během vývoje umělou inteligenci (AI) a proč.
-
Jaké náročné výzvy přináší prototypování a výroba a co se stalo, když nastal problém s dodavatelem kůže.
-
Jak se rodí myšlenka kampaně a focení – jestli je cílem jen produkt, nebo hlavně emoce.
-
Co všechno musí být technicky a marketingově připravené (web, fotky, výroba, cena) předtím, než kolekce jde ven.
-
Kolik oddělení a kolik lidí se aktivně podílí na tvorbě jediné kolekce.
-
Která kolekce je pro Dajanu a Davida doposud nejoblíbenější.