Rok, kdy jsme přestali být „firmou, která prodává jen kabelky“

Zariskovali jsme? Ano. Přesto víme, že 5 změn, které jsme jako firma podstoupili, patří k největším highlightům našeho roku 2023.

Pokud na někoho natrefíte v životě jen jednou a ničím Vás neohromí, je to jen setkání. Jakmile se k Vám vrátí, rodí se vztah.

Tato myšlenka nám udala směr v roce, jehož příběh končí kolekcí Trinity. Tou, která má změnit obraz značky Dajana Rodriguez. Jejímu příchodu předcházely změny, díky kterým to už u nás nebude jen o kabelkách. Chystáme se prohloubit vztah…

1. Inspirujeme vás vlastním příkladem

Začátkem ledna v nás dozníval úspěch zimní kolekce Orion. Stalo se jakýmsi zvykem, že její předchůdkyně se nejlépe prodávaly až rok poté, co jsme je uvedli na trh. No produkty s názvem souhvězdí se vám zalíbily okamžitě a měli jsme co dělat, abychom ustáli nápor vánočních objednávek. Už tehdy jsme se všichni shodli, že jarní kolekce bude Orion v barvách. Šlo-li zimní verzi o to, aby se zalíbila každému, jarní Rio se stala jejím přesným opakem.

Navrhla jsem ji tak, jak se nejvíc líbila mně a čekala jsem, kolik z vás se „projeví“. Věděla jsem, že se mezi vámi najdou ženy, kterým se netradičními barevnými kombinacemi a šťavnatými odstíny trefím do noty. No to, v co jsem mohla jen doufat je, že některé z vás zasáhne Rio v období, kdy váš život potřebuje trošku více odvahy, odhodlání a výzev, zkrátka trošku více barev. Říká se, že změnu, kterou chce člověk vidět ve světě, musí začít v sobě. A tak jsme přestali jen povídat o tom, že se máte mít ráda taková, jaká jste a místo toho jsme vystoupili ze své komfortní zóny. Tato kolekce je první, kterou jsme nafotili i se ženami jiných než modelkovských tvarů. Stále nevím, jestli je na to Slovensko připraveno, zvláště v období pohnutého vnímání ideálu krásy, který setřel hranice mezi přirozeným a umělým, skutečným a virtuálním. Léta obdivu k umění mě však naučili jedno – ani ta největší krása nemá význam, existuje-li jen sama pro sebe, bez dalšího smyslu.

2. Ukázali jsme vám smysl vaší krásy

V loňském roce jsme díky vám realizovali projekt Daruj srdce Ukrajině. S malou dušičkou, plně si vědomi faktu, že na podobné projekty se vždy bude dívat „přes prsty“, jsme Vám nabídli produkty s ukrajinskou tématikou s cílem zajistit pomoc pro ty, kteří to (opravdu stále) potřebují. Namísto věnování celé částky jedné organizaci jsme se rozhodli peníze přerozdělit tak, abyste viděli, kde končí. Peníze byly věnovány například oraginázii Člověk v ohrožení n.o. na zajištění humanitární pomoci pro lidi, kteří trpí v důsledku ozbrojeného konfliktu na Ukrajině a na zajištění psychosociální podpory na Slovensku. GLOBSEC na úhradu potřeb humanitární pomoci, DONIO - balíčky pomoci do ukrajinských vesnic blízko frontové linie a letní tábor pro děti zabité a pohřešované z projektu, kamion pro zatopené oblasti v okolí Chersonu, Donio a mnoho jiných. Cítili jsme to jako svou povinnost za obrovskou podporu, kterou jste nám věnovali a která předčila i naše nejodvážnější očekávání. Dnes už můžeme přiznat, že realizace tohoto projektu nebyla jednoduchá a jeho úspěch nám doslova zahltil výrobu.

Kromě projektu Daruj Srdce Ukrajině jsme se zúčastnili i charitativních akcí, jakým byly dobročinná akce Tower Finance, kde se vydražila naše kabelka za 2 300 € a velkolepé charitativní akce Forbes TOP Covers, kde jsme do dražby věnovali zážitek - možnost navrhnout si kabelku s Dajanou nahlédnout do výroby. Tento zážitek se vydražil za neuvěřitelnou částku 8 000 €. Celkově vybraná částka z akcie 135 800 €, bude rozdělena mezi 4 neziskové organizace.

Ale poté, co se nám v letošním roce podařilo rozdat i poslední eura, můžeme zodpovědně říci, že krása, kterou nosíte (v sobě i na sobě) skutečně pomohla.

3.Upřednostnili jsme osobní kontakt

Ještě v roce 2022 jsme vás začali častěji oslovovat i jinými cestami, jako jsou naše vlastní sociální sítě. Bavilo nás připravovat pro vás soutěže ve spolupráci s influencery. No ta největší – soutěž o auto, překročila hranice online světa a skončila eventem v naší centrále. Dvacet finalistek k nám docestovalo ze všech částí Slovenska a Česka, aby si změřili síly v disciplínách: znalostní kvíz, hledání cardholderů v areálu firmy, tipování ceny produktů, naplnění láhve kováním bez pomoci rukou, skládání kabelky z dílů a hádání kolik krabic se nachází v autě. Na konci dne se jedna z nich stala majitelkou Kia Sportage.

A letos to nebylo jedinkrát, co jsme si někoho pustili „do kuchyně“. Ve spolupráci se skupinkou lidí z Artmie, kteří prodávají potřeby pro umění a řemesla, jsme pro vás připravili workshop s tématem Malování snů. Jindy jsme k nám zase pozvali influencery, protože věříme jen ve spolupráce, které jsou opravdové. Ukázali jsme jim všechno – stroje, kůže, kanceláře. Ať vám oni ukazují to, čemu opravdu věří. Přišli, viděli a bylo to úplně jiné než psát přes Instagram.

A to se pořád budeme tvářit, že osobní komunikaci už nepotřebujeme? Asi tak, jako kamenné prodejny. My víme, že se občas chcete projít po obchodech a natrefíte-li na svou novou kabelku, před tím, než do ní investujete si ji občas chcete nejprve ohmatat, vyzkoušet a nechat si poradit od milé prodavačky. A právě proto jsme letos otevřeli novou prodejnu v bratislavských Nivách. Tuto lokalitu jsme si vybrali neboť je to nejnovější a nejmodernější centrum v rámci Bratislavy a věříme, že v průběhu následujících let se vyvine v přední a nejvyhledávanější nákupní centrum ve městě.

No se všemi zákaznicemi, po celém Slovensku, jsem se rozhodla komunikovat já. Celý letos jsem připravovala projekt U Dajany s Dajanou. Šlo o sérii krátkých videí, ve kterých jsem vám odkrývala pozadí naší firmy – od přípravy návrhů přes výrobu až po marketing produktů. Musím říci, že mě to moc bavilo a pokaždé jsem se těšila na vaše reakce. Nakonec jsem vás přivítala u nás osobně a odpověděla vám na všechno, co vás zajímalo. Kromě toho jsme v letošním roce dokončili přestavbu našich prostor tak, abyste při návštěvě naší prodejny v Partizánském viděli, jak naše produkty vznikají a mohli jsme spolu přehodit pár slov. Protože letos jste nám dokázali, že nejste jen naše zákaznice, ale že k nám máte opravdu silný vztah.

Mimo jiné jsme se letos zúčastnili speciální módní přehlídky, společenské události Exclusive Wratislav Garden Evening v zahradách Vratislavského paláce v Praze. Šlo o jedinečnou, největší a klientsky nejvyhledávanější společenskou událost, kterou pořádá významná advokátní kancelář HAVEL & PARTNERS ve spolupráci se společností Accreddio.

4.Začali jsme vyrábět nové produkty

Prozradím vám jedno malé zákulisní tajemství. Letos jsme přehodnocovali také naši marketingovou strategii a možná jste postřehli, že jsme se vás občas zeptali nějakou nevinnou otázku. A dozvěděli jsme se víc, než jsme tušili. Že naše kabelky jsou často pro vás cenným darem. Zaslouženou odměnou. Že jsou součástí vašich výjimečných chvil a voláte je „dajanky“. A tak jsme nabrali odvahu pustit se do neprobádaných vod. Zkusili jsme crowdfunding. Navrhli jsme pro Vás produkty, které jste dlouho žádali - peněženky, nové modely a doplňky, ale potřebovali jsme vaši podporu, abychom je mohli začít ve velkém vyrábět. A víte co? Klaplo to. Vysbírali jsme obdivuhodných 100 000 €, které jsme použili na nákup sekacích nožů, podporu lokálních dodavatelů a zařazení nových produktů do sériové výroby. Z díků jsme vám pak vrátili vaše oblíbené limitky – výjimečné kabelky vyráběné ve velmi omezeném množství.

Další velkou novinkou je náš nový věrnostní program Dajana Rodriguez ELITE LOYALTY CLUB.

Dajana Rodriguez ELITE LOYALTY CLUB není jen běžný věrnostní program. Je to výjimečný program, který jsme vytvořili speciálně pro naše nejvěrnější zákazníky. Jsme přesvědčeni, že si naši zákazníci zaslouží něco víc, a proto jsme se rozhodli poskytovat jim exkluzivní výhody a dárky prostřednictvím našeho věrnostního programu.

Cílem ELITE LOYALTY CLUB je jít nad rámec očekávání. Zákazníkům chceme nabídnout nejen kvalitní produkty a služby, ale také dodatečné výhody, které ocení všichni naši věrní členové. Jsme přesvědčeni, že věrnost by měla být odměněna, a proto jsme vytvořili tento speciální klub s výhodami, které jsou opravdu jedinečné.

5. Ukončili jsme prodej naší ikonické kolekce

Rok 2023 nebyl jediný, kdy jste nám projevili vaši důvěru a přízeň. Začínali jsme jako výrobce kabelek, kterého si díky obrovskému úspěchu kolekce Srdce Evropy začali mnozí spojovat s folklórem. Dalších osm kolekcí vás postupně přesvědčilo, že nezůstáváme na místě. Proto jsme prodej kolekce inspirované milovanými slovenskými lidovými motivy symbolicky ukončili ještě před příchodem Trinity. Ní začíná éra Dajana Rodriguez jako módní značky, která už nezdobí jen kabelky či peněženky, ale také oblečení, módní doplňky či jiné produkty, které nejsou jen součástí vašich výjimečných dnů, ale i běžných okamžiků. Diář, do kterého si plánujete svůj den. Zrcátko, které vám připomene, že skutečná krása vychází zevnitř. Relaxační svíčka, která nám to vnitřek pomůže uklidit i po náročném dni…

Blíží se čas, který nám připomíná, jak důležitá je rovnováha mezi dáváním a přijímáním. Ve vztazích, které fungují, platí jednoduchá rovnice – čím více dáš, tím více dostaneš. Jen tehdy dokáží obě strany růst. Od začátku jste součástí našeho příběhu. To je naše odpověď na to, proč víc nejsme jen značkou kabelek.

Tak ať je váš další rok plný výzev, příjemných překvapení, milých setkání, ale zejména zdraví, lásky a procítěných emocí. A ať vás štěstí doprovází na každém kroku. Pokud dovolíte, budeme u toho.

Vaše Dajana




Zveřejněno: 01.01.2024

Přečtěte si také

Tipy na vianočné darčeky od Dajany

Vsadím se, že neexistuje žena, pro kterou by kabelka nebyla vhodným dárkem. Trefit se do vkusu mamince, manželce, dceři ... Číst víc

Sila ženy

Sila ženy je niečo viac než len fyzická zdatnosť alebo vonkajšia krása. Číst víc

Košík
Vítejte
Už máš vytvořený účet?
Přihlas se
User plus

Vytvořte si účet, sbírejte body za nákupy a získejte exkluzivní výhody v ELITE LOYALTY CLUB ELITE LOYALTY CLUBE

Purple gift
10 bodů za každou minutou korunu
Purple gift
Narozeninová sleva
Purple gift
Přednostní přístup k slevám
Purple gift
Výměna bodů za výhody