Často kladené otázky

1. Mohu se na kabelku přijít podívat živě nebo ji koupit přímo v kamenné prodejně?

V prodejnách se nenacházejí skladem všechny naše výrobky.  Jsou tam jen ty, které jsou na našem e-shopu označené skladem a přiřazeny ke konkrétní prodejně. Naopak na prodejnách najdete i výrobky, které nemusí být na e-shopu. O dostupnosti daného modelu v konkrétní prodejně se můžete informovat přímo v popisu produktu. Můžete se informovat i na telefonních číslech našich prodejen nebo na emaily info@dajanarodriguez.com.

2. Jaká je dodací doba?

Dodací doba závisí na několika faktorech.

3. Jakou formou zboží zasíláte?

Všechny výrobky v rámci Slovenska a Čech zasíláme kurýrní službou DPD. Ta doručí balík většinou druhý den po odeslání. Při objednávkách, které je třeba doručit do zahraničí, zasíláme balíky Slovenskou poštou nebo kurýrem. Při objednávkách do zahraničí se čas doručení prodlužuje o dobu transportu zboží do cílové země.

4. Mohu si vyzvednout zboží i osobně?

Ano, výrobky je možné převzít i osobně a to zdarma. Při objednávce je nutno označit osobní odběr na prodejně ať už v Bratislavě nebo v Partizánskem. Po doručení vaší objednávky na prodejnu budete oznámený sms zprávou o její doručení. Při příjezdu si prosím připravte číslo Vaší objednávky, abychom věděli zásilku co nejdříve identifikovat a vydat Vám ji.

Objednávky si můžete převzít na těchto místech:

  1. V naší Centrále v Partizánskom
  2. V naší prodejně v Bratislavě

Adresy a telefonní čísla najdete v sekci Kontakt.

5. Jak mám postupovat, pokud kabelka skladem není a já ji potřebuji co nejdříve?

Přednostní vyřízení vaší objednávky si můžete připlatit, pokud Vám standardní dodací-výrobní doba nepostačuje a potřebujete výrobek co nejdříve. Z našich zkušeností jde převážně o situace, kdy potřebujete výrobek jako dárek nebo za pár dní cestujete. V případě zakoupení této položky Vám garantujeme dodání výrobku do 7 pracovních dnů od přijetí platby za Vaši objednávku. Avšak toto platí pouze v tom případě, pokud máme materiály na výrobu Vámi objednaného zboží skladem. Pokud by nebylo možné výrobek v daném čase dodat, budeme Vás kontaktovat a částku za přednostní vyřízení Vám vrátíme zpět.

Pokud přednostní vybavení neumíme garantovat, odstraníme ho z nákupního košíku a jak zákazník nebudete mít možnost si ho zakoupit. To platí v době dovolené, svátků, extrémní vytíženosti našich kapacit a podobně.

6.Jak zboží balíte?

7. Na co slouží věrnostní kartička a jak ji mohu získat?

Věrnostní kartička je projevem díků pro naše nejvěrnější zákazníky. Ceníme si, že se k nám neustále vracejí a za to dostávají procentní slevu na další nákupy. Kartičku je možné získat za jednorázový nákup v minimální hodnotě 300 €. Kartičku je možné získat a uplatnit na tomto e-shopu a v prodejnách Dajana Rodriguez.

8. Je možné zakoupit dárkovou poukázku a pokud ano, jak to funguje?

Dárkové poukazy naleznete v samostatné sekci našeho e-shopu. V nabídce jsou ve více hodnotách. V dané částce si může následně obdarovaný koupit výrobky značky Dajana Rodriguez a to v e-shopu i v našich kamenných prodejnách. Dárkový poukaz je platný jeden rok od jeho vydání. Použije se pomocí kódu, který se nachází na zadní straně. Můžete si zakoupit klasický poukaz, který Vám zašleme nebo osobně předáme nebo si můžete zakoupit elektronickou podobu, kterou si sami vytisknete. Náš dárkový poukaz obdržíte v podobě krásné kartičky, zabalené v luxusní obálce. V obálce se nachází také průvodní dopis s návodem, jak a kde poukaz použít.

9. Dá se objednat kabelka v jiné barvě než je v nabídce?

Dá se: Vzhledem k množství modelů v nabídce a množství typů kůže, z níž kabelky šijeme, se na e-shopu nenacházejí vyobrazení jednotlivých modelů ve všech dostupných barevných variacích. V případě zájmu o jinou barvu, je třeba tuto změnu předem odkomunikovať telefonicky, přes email nebo osobně. Změna barvy kabelky není zpoplatněna, pokud jde o stejný typ kůže jako byla původní kůže. Pokud jde o jinou kůži, cena Vám bude předem oznámena. Barvu, v jaké si kabelku přejete, napište potom při objednávce do poznámky.

Nelze: Pokud jde o limitovaný kus, speciální edici či vyšívaný model. V těchto případech není možné změnit barvu výrobku.

10. Děláte kabelky i na zakázku? Tedy přesně podle požadavků na základě mého návrhu?

Ne, kabelky takto na zakázku nevyrábíme z několika důvodů. Máme v nabídce více než 30 vlastních modelů a ty v bezpočtu barev a provedení. Vytvořit nový střih je časově velmi náročné, je třeba ho přesně navrhnout, udělat prototyp, odzkoušet, vychytat chybičky a až pak se ušije kus, který Vám můžeme nabídnout. Někdy je kabelka ve finální verzi až na druhý či třetí pokus. Kromě času se spotřebuje také velmi mnoho kůže, což je opravdu velmi nákladné dělat kvůli jedné jediné kabelce. Dalším důvodem je fakt, že nejsme zakázkové krejčovství, vyrábíme jen naše modely, které si sami navrhujeme a které korespondují s našim designem.

Veškeré změny řešíme individuálně a musí být odsouhlaseny předem. Závisí na několika faktorech jako je i dostupnost dané barvy kůže či designérský záměr.

Slevy a akce nelze navzájem kombinovat. Všechna práva na změny vyhrazena.

ObchodO mněKontaktFAQ